divendres, 27 de febrer del 2009

Guillem Llort Solé

---------------------------------------------------------------
guillem1
Em dic Guillem Llort Solé. Vaig néixer el 21/8/98 a Barcelona “Catalunya”. Tinc 10 anys. Sóc ros,(bé, mig ros mig castany.), tinc els ulls blau-verdosos , no sóc gaire alt però baix tampoc , eh?,i no soporto despentinar-me. M’encanta llegir, sempre llegeixo; caixes de cereals,llibres ,TOT. També m’agrada jugar a escacs i dibuixar. Penso que conèixer les festes d’altres llocs pot ser molt interessant.(Encara que ja conegui les de Catalunya.)

2 comentaris:

  1. HOLA, GULLEM!!!
    ¿ SABES QUIEN SOY?.
    SOY MORENA, OJOS CASTAÑOS. NO M'IMPORTA DESPENTINARME. TAMBÉ M'ENCANTA LLEGIR (NOVEL.LES, BIOGRAFIES I LLIBRES DE CONEIXEMENTS). TAMBÉ M'AGRADA NEDAR, CANTA, BALLAR I PARLAR. LES FESTES M'AGRADAN DE TOT ARREU (CATALUNYA, ESPANYA, EUROPA I DE TOT AL MÓN).

    ResponElimina
  2. No se pas si ha arrivat l'altre comentari???????

    ResponElimina