divendres, 27 de febrer del 2009

CATALINA BARBER MARQUÈS

---------------------------------------------------------------
catalina1
Catalina Barber Marquès
Hola companys.
Soc na Catalina Barber Marquès , vaig néixer dia 2 de maig de 1.998 a: vaig néixer a l’hospital Maó, però soc de Mercadal.
Jo soc molt alta, duc ulleres, tenc els ulls marrons, m’agrada anar amb xandall, m’agrada anar amb coa als cabells i una pinsà al serrell per que duc el serrell entre el nas i la boca.
La meva mare es diu Tonia i el meu pare Toni. Tenc dos germans en Miquel que te 18 anys, en Sebastià i jo que en tenc 10 i soc sa petita jo vaig a 5è curs de primària, en Sebastià que fa un curs de mestre d'esports a Maó, en Miquel que fa un curs de mecànica a Maó el meu pare que es Mecànic i la mama que fa de cuinera.
Els meus esports preferits son: el patinatge que m’ha agradat de tota sa vida, i també vaig a música hi margada molt però dins sa música hi ha: llenguatge, clarinet i col•lectiva.
El meu animal preferit es “el cavall ” igual que en Sebastià es meu germà encara que ell i te al•lèrgia i te que prendre vacunes coant era petita vaig tenir un peix i dos canaris en Blanquet i en pintat, jo mels estimava moltísim fins que es van morir.

Esper conèixer-vos prest i que ens feguem molt amics !!! i també conèixer les vostres festes, i ensenyar-vos les nostres.
ADEU AMICS FINS AVIAT!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada